۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

بيانيه القاعده شاخه جزیرة العرب در مورد به اسارت گرفتن معاون امنیتی سیاسی استان صعده در یمن


تمکین: روز گذشته شبکه القاعده شاغه جزیرة العرب با انتشار بیانیه ای مسئولیت به اسارت گرفتن معاون امنیتی سیاسی در استان صعده یمن را بر عهده گرفت و در عین حال به حکومت مرتد یمن 48 ساعت فرصت داد که دو تن از مجاهدان این جماعت را که در اسارت حکومت یمن به سر می برند در قبال کسب اطلاع از سرانجام این جاسوس، آزاد کند. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه در مورد به اسارت گرفتن معاون امنیتی سیاسی صعده
الحمد لله القائل: (‏ وَلَمَنِ انتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُوْلَئِكَ مَا عَلَيْهِم مِّن سَبِيلٍ ‏) [الشورى: ٤١] و الصلاة و السلام على رسوله الكريم و على آله وصحبه وسلم، و بعد :

یکی از گردانهای مجاهدان به فضل خداوند توانستند معاون امنیتی سیاسی ولایت صعده در یمن، سرهنگ "على محمد صلاح الحسام" را در روز 16 رمضان برابر با 26 آگوست 2010 به اسارت خود درآورند. این سرهنگ از 20 سال پیش در حال اداره و مدیریت شبکه های جاسوسی علیه مسلمانان و ترساندن مردم و یورش به منازل آنها و ربودن برخی از طلاب علم در دار الحدیث دماج و زندانی کردن ظالمانه آنها در زندانهای مقر امنیتی سیاسی است.

اگر این حکومت مرتد برای جاسوسان خود ارزشی قائل است بداند تنها راه برای اطلاع یافتن از سرانجام این جاسوس، آزاد کردن دو برادر به نامهای "حسين التيس" و "مشهور الأهدل" تا 48 ساعت پس از انتشار این بیانیه است.

لازم به ذکر است که برادران "حسين التيس" و "مشهور الأهدل" از جانب حوثی های رافضی در یکی از مناطق تابعه آنها در "الجوف" اسیر شدند و حوثی های رافضی بنا به اعترافات معاون امنیتی سیاسی صعده که در اسارت ما به سر می برد، آنها را به رئیس امنیتی سیاسی استان صعده "یحی المراني" تحویل داده اند.
و الله غالب على أمره و لكن أكثر الناس لا يعلمون

جماعت القاعدة الجهاد در جزيرة العربدوشنبه 11 شوال 1431 هـ

منبع: منتدیات شموخ الاسلام به نقل از مركز رسانه ای فجر
ترجمه:تمکین

هیچ نظری موجود نیست: