۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

ربودن 5 دانشمند هسته ای فرانسه توسط القاعده در مغرب اسلامی


تمکین: جماعت القاعده در مغرب اسلامی با انتشار بیانیه ای مسئولیت ربودن 5 دانشمند هسته ای فرانسوی از معادن اورانیوم نیجر را بر عهده گرفت و آن را انتقام شهادت 6 تن از مجاهدان این جماعت بر اثر حمله خائنانه ارتش صلیبی فرانسه به کمک مزدورانشان در ارتش موریتانی بیان کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم

‏جماعت القاعده در سرزمینهای مغرب اسلامی

ربودن 5 دانشمند هسته ای فرانسوی از معادن اورانیوم نیجر
 الحمد لله وليّ الصَّالحين، و العاقبة للمتّقين و لا عدوان إلا على الظَّالمين، و الصَّلاة والسّلام على المبعوث بالسيف رحمة للعالمين، و على آله وصحبه الطّاهرين،أمّا بعد:

در راستای انتقامی که امیرمان شیخ "أبو مصعب عبد الودود حفظه الله" به فرانسه وعده داده بود، گروهی از مجاهدان پهلوان روز چهارشنبه گذشته به فرماندهی شیخ ابی زید حفظه الله توانستند به منطقه استخراج معدن فرانسوی "آرلیت" در نیجر حمله کردند. این معدن از مهمترین منابع اورانیوم در جهان به شمار می رود و ده ها سال است که فرانسه در حال سرقت از این منبع خدادای است.

با وجود اتخاذ تدابیر شدید نظامی در منطقه و بازرسی های امنیتی متعدد، شیرمردان اسلام توانستند که از تمامی ایست ها عبور کرده و 5 دانشمند هسته ای فرانسوی شرکت "آریفا" را بربایند.

ما مسئولیت این عملیات مبارک را بر عهده می گیریم، به زودی به حکومت فرانسه درخواستهای خود را اعلام خواهیم کرد و همچنین این حکومت را از تکرار هر گونه حماقت دیگر برحذر می داریم که یقیناً سرانجامی جز شکست در پی ندارد.

شایسته است که به برادران مسلمانمان و همچنین افکار عمومی اعلام کنیم که این سارقان اورانیوم با استخراج مداوم و غیر اخلاقی این معادن و بر اثر تشعشعات خطرناک گاز "رادئون" از آنها چند دهه است که مسبب کشته شدن و بیماری هزاران مسلمان فقیر و محروم از هر گونه خدمات بهداشتی این منطقه شده اند.

پس شرکتهای صلیبی که ثروتهای ما را به غارت می برند و از فرزندانمان بهره برداری می کنند باید بدانند که اهدافی مشروع برای مجاهدان هستند که باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا سرزمینها و ثروتهای ما محلی برای غارت و بهره برداری نیستند.
وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين.
ـــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ‏
جماعت القاعده در سرزمینهای مغرب اسلامی

مؤسّسة رسانه ای الأندلس

سه شنبه، 12‏/شوال‏/1431 هـ برابر با: ‏21‏/09‏/2010م

منبع: مرکز رسانه ای فجر

ترجمه:تمکین

هیچ نظری موجود نیست: