۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

جماعت التوحيد و الجهاد: 50 میلیون جنيه برای سر یاسر الحبيب (الخبيث)


تمکین: طبق بيانيه منتشر شده از سوی جماعت التوحيد و الجهاد (فلسطين) اين جماعت آمادگی خود را برای اعطای جایزه 50 ميليون جنيه استرليني برای کسی که بتواند سر یاسر الخبيث را بريده و او را ذبح نمايد اعلام نموده است.

اين جماعت با اشاره به اين که ياری و نصرت خاندان و آل بيت پيامبر صلی الله عليه و سلم بدون حاکميت شريعت و با دوستی با کفار هرگز امکان پذير نبوده بیان داشتند که: سرزمين فلسطين  که نگراني اول مسلمانان هست تبديل به موضع گروه های منحرفي شده که امت اسلامی و جوانانش را با تبليغات گمراه کننده شان از طريق سکوت بر جرم های روافض فريب داده اند.

اگر از فتح علماني (سکولار) ای که از اسلام دفاعی نمی کند و بلکه با اسلام و اهلش مبارزه می کند گذشته و چشم پوشی کنیم نمی توانیم از کساني که ادعا  می کنند که برای اسلام کار می کنند بگذریم، همچون حماس و جهاد اسلامي.

وای کاش سکوت کرده و بی غيرت می شدند بلکه بر سکوت خود نسبت به آبروی رسول الله صلی الله علیه و سلم افزوده و بعضی از آنها برای کسانی که به دفاع از آبروی ام المؤمنين پرداخته و حقيقت روافض را بيان می کنند مشکل پیش آورده و جلويشان را به بهانه اینکه مجوز ندارند می گیرند (اشاره به برخورد و مقابله حماس با نشست هایی که برای حمایت از ام المؤمنين عايشه رضي الله عنه برگزار می شد) این در حالیست که جشن های اهل معاصی در غزه بدون هیچگونه محدودیت و حساب و کتابی برگزار می شود!!!

و در ادامه این جماعت اعلام داشت که علی رغم مشکلات و کوتاهی دستشان حاضرند تا برای کسی که موفق به بریدن سر یاسرالخبیث شود جایزه ی 50 میلیونی به عنوان هدیه تقدیم نمایند.
منبع : سایت توحید و جهاد به نقل از منتديات شموخ الإسلام
 

هیچ نظری موجود نیست: