۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

هلاکت 30 سرباز داخلی و خارجی در حمله شهادت طلبانه در "گردیز"


تمکین: به گزارش وب سایت امارت اسلامی افغانستان، جدیدترین اطلاعات رسیده از ولایت پکتیا حاکیست که دیروز ظهر، ساعت 12 و نیم ده نفر از مجاهدین فداکار و شهادت طلب امارت اسلامی با اسلحه سبک و سنگین، راکت، کلاشینکوف، بمب دستی، و کمربندهای انفجاری به قرارگاه اشغالگران آمریکایی در شهر گردیز مرکز این ولایت، واقع ورودی میان شهر گردیز و خوست، حمله مسلحانه نمودند.
گزارشها حاکیست که ابتدا یکی از مجاهدین بنام "سمیع الله"، بوسیله اسلحه صدا خفه کن 3 سرباز نگهبان دشمن را در مقابل قرارگاه اشغالگران به هلاکت رساند و پس از آن خودروی مملو از مواد منفجره خود را در داخل قرارگاه دشمن منفجر کرد که درنتیجه آن 17 نظامی داخلی و خارجی به هلاکت رسیدند.

این گزارش می افزاید، مجاهدین شهادت طلب امارت اسلامی بلافاصله بعد از انفجار خوودروی مذکور، بوسیله راکت و پیکا به داخل قرارگاه اشغالگران وارد شده و جنگ شدیدی را با دشمنان دین و وطن به راه انداختند.

دراین درگیری که تا ساعت 2 و نیم طول کشید، 4 نفر از مجاهدین به همراه ناظر و رهبر عملیات به سلامت به مراکز مجاهدین بازگشته اند.

اطلاعات رسیده از مجاهدین حمله کننده حاکیست که در این درگیری 30 سرباز دشمن به هلاکت رسیده و 8 تانک زرهی به همراه یک هلی کپتر نیز کاملا تخریب شده است .
 

هیچ نظری موجود نیست: