۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

شلیک موشک خیبر مجاهدان انصار السنة به سرزمینهای غصب شده توسط یهودیان


 جماعت جهادی "انصار السنة اطراف بیت المقدس" با انتشار بیانیه ای مسئولیت شلیک موشک خیبر به یهودی نشین "بلعام يوسف" که توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است، را بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحيم خداوند متعال می فرماید:(فقَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ) توبه 14«  ( اي مؤمنان ! ) با آن كافران بجنگيد تا خدا آنان را با دست شما عذاب كند و خوارشان دارد و شما را بر ايشان پيروز گرداند و ( با فتح و پيروزي مؤمنان بر كافران ) سينه‌هاي اهل ايمان را شفا بخشد ( و بر دلهاي زخمي ايشان مرهم نهد و درد ديرينه اذيّت و آزار كفّار را از درون آنان بزدايد ) . ‏»
به فضل و توفیق خداوند و در زمانه ای که جهاد نزد ذلیل شدگان و راضی شدگان به خانه نشینی، جرم به حساب می آید، شیرمردان توحید و نگهبانان عقیده در جماعت "انصار السنة در اطراف بیت المقدس" برای نابودی دژهای یهود به پا خاستند و توانستند با شلیک موشک خیبر، در ساعت 19:35 عصر یکشنبه 10 شوال، سرزمین غصب شده ی "بلعام یوسف" در شرق گذرگاه رفح را مورد هدف قرار دهند.

همچنین مجاهدان توانستند منطقه غصب شده ی "سیدروت" را در ساعت 19:45 عصر سه شنبه 12 شوال مورد هدف شلیک موشک قرار دهند که دشمنان خدا نیز به این مساله اعتراف کردند اما تلفات خود را مخفی نمودند. و الله المستعان

تا تحکیم شرع خداوند بر روی زمینش، جهادمان ادامه دارد و حملاتمان پی در پی است.
والله أكبرولِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَلَكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَعْلَمُونَ والحمد لله رب العالمين

جماعت أنصار السنة - اطراف بيت المقدسپنجشنبه 14 شوال سال 1431 هـبرابر با 23/9/2010 م

ترجمه:

هیچ نظری موجود نیست: