۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

سه مجاهد امارت اسلامی با رهاندن خود از اسارت و هلاکت دشمن، حماسه آفریدند


تمکین: به گزارش وب سایت امارت اسلامی افغانستان، خبرهای رسیده از ولایت قندهار حاکی از آن است که در دشتهای ریگی متعلق به ولایت قندهار سه تن از مجاهدین امارت اسلامی که چهار روز پیش به اسارت دشمن در آمده بودند، به توفیق خداوند متعال و به همت و بیداری و فداکاری نشآت گرفته از ایمانشان از چنگال دشمن آزاد و بر دشمن غالب شده و آنها را به هلاکت رسانده و بار دیگر قدرت ایمان را به نمایش گذاشتند.

بنا بر این گزارش، چهار روز پیش سه نفر از مجاهدان امارت در شهر قندهار از سوی شبه نظامیان سرحدی دشمن (که معروف به شبه نظامیان فرمانده رازق هستند) دستگیر شدند. این شبه نظامیان مزدور دشمن به قتل عام، و کشتن بدون محاکمه معروف هستند و دولت مزدور نیز از چنین رفتار مجرمانه آنها آگاه بوده و چه بسا به آن نیز سفارش کرده باشد.

شبه نظامیان مذکور بنا بر قساوت قلبی قصد داشتند این مجاهدین اسیر را طبق عادت همیشگی خود به خارج شهر برده و پنهان از چشم مردم در صحراهای ولسوالی ریگستان ولایت قندهار به شهادت برسانند، اما تقدیر الهی اینچنین نبود  و برخلاف خواسته آنها و به تقدیر الهی مجاهدین موفق شدند خود را نجات داده و دشمن را نابود کنند.

بنا بر این گزارش شبه نظامیان مزدور روز سه شنبه دست و پا و چشمان سه نفر از مجاهدین را بسته و سوار ماشین کرده و به طرف ولسوالی ریگستان حرکت کردند. بنا بر تقدیر الهی خودروی آنها پس از مدتی حرکت، درگل و لای گیر می کند و دشمن مشغول بیرون کشیدن خودور می شود که در این حال  یکی از مجاهدین با استفاده از فرصت و با توکل بر قادر متعال در حالیکه دست و پا و چشمانشان بسته است، ابتدا دستانش را آزاد می کند و سپس پا و چشمان خود را و ناگهان به یکی از دشمنان حمله کرده و سلاحش را گرفته و چهار تن از آنها را در جا به هلاکت رسانده و رهسپار جهنم می کند، اما دو نفر از شبه نظامیان موفق به فرار می گردند. و خودرو و اسلحه آنها به غنیمت مجاهدان در می آید.  

هیچ نظری موجود نیست: