۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

گردانهای محمره مسئولیت انفجارهای پتروشیمی بندر امام را برعهده گرفت

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المسلم : گردانهای شهدای محمره در اهواز اعلام کردند که انفجارهای پتروشیمی بندر امام کار آنها بوده است و گفتند توانسته اند به نقاط حساس و لوله ها و مخازن شرکت برسند و آنها را منفجر کنند .

بیانیه ی گردانهای محمره که روز یکشنبه منتشر شد و المسلم به نسخه ای از آن دست یافت می گوید : به دشمن می گوییم که جنایتهایش بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت تا آزادی کامل سرزمین از وجود نجس آنها ادامه خواهد داشت .

این بیانیه افزود : بعد از آزاد سازی اهواز دیگر اشغالگری ایران تمام خواهد شد و به خانوادهی معظم شهدا و اسرا قول می دهیم راهی که شما با خون خود آنرا ساخته اید ادامه خواهد داشت .

حکومت ایران اعلام کرده بود بعد از انفجارات شرکت پتروشیمی 355 تن از شهروندان "معشور" ، (ماهشهر) و "رأس المیناء" ، ( بندر امام ) را دستگیر کرده است .

و این نص بیانیه ی گردانهای محمره می باشد

بیانیه گردانهای شهدای محمره

"ولنبلونكم حتى نعلم المجهدين منكم والصابرين ونبلو أخباركم"
صدق الله العلي العظيم

هیچ راهی در مقابل ظلمهای حکومت ایران که به انسان و جماد رسیده است و به کسی رحم نمی کند جز مقاومت مشروع در دفاع از هویت و سرزمین و تاریخ خود نداریم که در مقاومت مسلحانه متبلور می شود .

در ادامه ی راه مقاومت بر ضد اشغالگر ایرانی و در ادامه ی عملیاتهایی که انجام گرفته و شما را در جریان آنها قرار داده ایم این بار دلیرمردان مقاومت در یک عملیات به نقاط حساس شرکت پتروشیمی در شهر رأس المیناء (بندر امام ) نفوذ کردند و توانستند مواد منفجره را به لوله و مخازن در سمت چپ مخازن اصلی این شرکت کار بگذارند و عملیات با موفقیت وبدون هیچ تلفاتی انجام گرفت و الحمدلله.

و با این عملیات قوی به دشمن می گوییم که جنایتهایت در سرزمین ما بدون جواب نخواهد بود و مقاومت تا آزاد سازی وطن ادامه خواهد داشت و بعد از آزادسازی اهواز دیگر حکومت ایران بر این منطقه مسلط نخواهد نشد ان شاء الله .

و به خانواده ی شهدا و اسرا و خانواده های گرامیشان قول می دهیم راه مقاومتی راکه با جهاد در راه خدا و وطن ، برای ما روشن کرده اید ادامه خواهد داشت تا زمانیکه وطن را از وجود نجس اشغالگر پاک کنیم .

و تا پاک کردن وطن از نجاست ایرانی پیش به سوی جهاد

           گردانهای شهدای محمره  - 
              23- 9 - 2010

هیچ نظری موجود نیست: