۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

! الشرق الاوسط: رژیم ایران از کرم هم ضعیف تر است


روزنامه الاشرق الاوسط طی مقاله ای با عنوان "رژیم ایران از کرم هم ضعیف تر است!" با اشاره به ویروس استکس نت نوشت، برغم همه اقداماتی که رژیم ایران انجام می دهد تا اینگونه تلقین کند که یک نیروی قوی در برابر آمریکاست، اما به نظر می رسد که این رژیم در برابر ویروس استکس نت عاجز شده است.
این روزنامه نوشت، وقتی احمدی نژاد می گوید حکومتش یک قدرت منطقه ای است، کاملا حق دارد، زیرا این رژیم دارای یک قدرت عظیم تخریبی است. چه در رابطه با گفتگوهای صلح خاورمیانه، جایی که به ‌واسطه حماس بر غزه تسلط دارد و حفظ کردن حزب الله لبنان بصورت آماده علیه اسراییل و از طرفی مانع شدن از تبدیل لبنان به یک کشور باثبات یا آنچه رژیم ایران در عراق انجام داده، از ایجاد مشکلات فرقه ای و ساده ترین مثال آن که کارشکنی در تشکیل دولت عراق است را مشاهده می کنیم.
الاشرق الاوسط نوشت، دخالتهای رژیم ایران در یمن نیز توسط حوثیها یا بی ثبات کردن کشورهای عربی خلیج فارس با برانگیختن احساسات فرقه ای و ایجاد باندهای مخفی وابسته به تهران، همه اینها نشان می دهد که رژیم ایران قدرت تخریبی عظیمی دارد. اما داستان مفید امروز این است که ویروس استکس نت ثابت می کند جمهوری اسلامی چیزی نیست مگر ضعیف ‌تر از یک کرم!

هیچ نظری موجود نیست: