۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور در موصل و به غنیمت گرفتن اسلحه آنها توسط مجاهدان انصارالاسلام


تمکین: کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور عراق در شهر موصل را بر عهده گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم

الحَمدُ لله مُعزِ الإسلام و المُسلمين، و مُذل الكَفَرة و المُرتدين، و الصَلاة و السَلام على إِمامِ المُجاهدين، وقائدِ الغُر المُحجلين الضَحوك القـَتال، و على آلهِ و صَحبهِ أجمعين و من سارَ على نهجهم و اهتدى بهديهم إلى يوم الدين, أما بعد :

خداوند متعال می فرماید: (فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ) الأنفال:17
«‏( اي مؤمنان ! ) شما كافران را ( با قوّت و قدرت خود در نبرد بدر ) نكشتيد ، بلكه خدا ( با پيروز نمودنتان بر آنان و افگندن هراس به دلهايشان ) ايشان را كشت . و ( اي پيغمبر ! بدان گاه كه مشتي خاك به طرف آنان پرتاب كردي و خاك به چشمان ايشان فرو رفت ، در اصل ) اين تو نبودي كه ( خاك را به سوي آنان ) پرتاب كردي، بلكه خداوند ( آن خاك را تكثير و به سوي ايشان ) پرتاب كرد ( و به چشمان آنان رساند ) تا بدين وسيله مؤمنان را خوب بيازمايد ( و با اعطاء خوبيها آزمايششان نمايد ) . بيگمان خداوند شنواي ( دعا و استغاثه مؤمنان بوده و از صدق و اخلاص ايشان ) آگاه است . ‏»
در ادامه عملیات حمله به اشغالگران و یاوران مزدورشان که مسلمانان بی گناه را می کشند و آنها در زندانهای سری شکنجه می دهند، برادرانتان، سربازان حق در شهر موصل در ساعت 9:30 صبح پنجشنبه  2/ رمضان /1431 برابر با 12 /8/ 2010 توانستند با استفاده از اسلحه سبک و متوسط به یکی از ایستهای بازرسی حکومت مزدور در منطقه "صناعة " در وادی "عكاب" در بخش راست شهر حمله کنند که این حمله منجر به هلاکت یک سرباز و زخمی شدن یک نفر دیگر و به غنیمت گرفتن اسلحه های آنها شد و برادران سالم و همراه غنیمت به پایگاههای خود بازگشتند. و لله الفضل و المنة
کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام
21 / شوال /1431
30 / سپتامبر/2010

هیچ نظری موجود نیست: