۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

فـــیـلـــــم / پــیـام شـیـخ آدم یـحـیی غــدان ، برادران و خواهران مسلمانم در افغانستان ، پاکستان ، بلوچستان ، كشمير ، بنگلادش ، هند و منطقه ،


بسم الله الرحمن الرحيم, نحمده و نصلي على رسوله الكريمبرادران و خواهران مسلمانم در تمام نقاط دنیاالسلام عليكم و رحمة الله و بركاته, و بعد
امسال میلیونها مسلمان در پاکستان و افغانستان و کشورهای مجاور، رمضان خود را در آوارگی گذراندند، برخی از آنها به سبب سیل های ویرانگر ناشی از بارانهای موسمی آواره شدند در حالی که برخی دیگر به سبب عملیات نظامی ارتش صلیبی مجبور به ترک روستاهای خود شدند و من به نمایندگی از برادران مجاهدم به خانواده های تمامی مسلمانانی که در این سیلاب ها یا عملیات نظامی جان باختند تسلیت گفته و از خداوند منان می خواهم که رحمت خود را شامل حال عزیزانشان فرماید و آنها را در زمره شهداء قبول فرماید.
همچنین از خداوند سبحان - کسی که غیر از او اجابت کننده ای نیست - می خواهم سختی ها و معانات آوارگان و محتاجان و محرومان را رفع فرماید و آنها را طعام دهد و ماوی بخشد. آمين يا رب العالمين.
این حوادث تغییر دهنده ی زندگی هستند، هرچند دردناک هستند اما آنها فرصتی از جانب خداوند هستند تا اوضاع خود را بسنجیم و ببینیم برای اصلاح خود و جامعه به چه چیزی نیازمندیم.
و متاسفانه در این زمانه، امور بسیاری وجود دارد که باید تغییر یابند، از جمله روش حکومت در سرزمینهایمان است.
بسیاری از قربانیان این سیلابها ناراحتی و تنفر خود را نسبت به عکس العمل کند و سرد و خشک ارتش اسلام آباد و کابل در قبال این مصیبت ابراز کردند و بویژه نسبت به ارسال کمک به مناطق مصیبت زده ای که چند ماه پیش ده ها هزار سرباز و تجهیزات سنگین نظامی در عرض چند ساعت و با وجود شرایط سخت جوی خود را به منطقه رسانده بودند، البته نه برای نجات جانها، بلکه برای از بین بردن آنها و در ادامه جنگ آمریکا عیله تروریسم مزعوم.
شاید سر این تفاوت در سرعت انتشار و میل نسبت به آن به این سبب بود که کمکهای بین المللی در آن عملیات ها صدها میلیون و یا حتی میلاردها بود اما اکنون از ده ها میلیون تجاوز نمی کند.
این تنها محکوم کردن حکومت ها و ارتشهای فاسد منطقه که در راه رشوه زندگی می کنند و کار می کنند و می میرند، نبود، بلکه حقیقت کمک کنندگان بین المللی و اولویاتشان را نیز بوضوح آشکار نمود.
به هر حال جای شک نیست که مبالغ بسیار اندک و در حد هیچ کمکهای بین المللی که به نام کمک برای مصیبت زدگان سیلاب ها ارسال شده بود، مستقیماً به حسابهای شخصی سری ژنرالها و سیاسیون در اسلام آباد و کابل واریز خواهد شد، همانگونه که در مورد کمکهای امدادی قبل اینگونه بود.
تعامل نامناسب با سیلابها در سطح محلی و بین المللی از کسانی که التزام خود را به از بین بردن مسلمانان در بمباران تعداد زیادی از مساجد و مدارس و بازارها و منازل در افغانستان و بلوچستان و مناطق پشتونی در پاکستان و حتی در پایتخت آن، اسلام آباد به نام مبارزه با ترور و تندروی، علنی کرده اند، قابل انتظار بود.
هتک حرمت و کشتار مسلمانان بنگلادش به دست ارتش پاکستان قبل از استقلال بنگلادش، اولین و مشهورترین حلقه از سلسله ی جرائمی بود که این ارتش علیه هموطنان مسلمان خود و به بهانه حفظ وحدت ملی مرتکب شد، آن هم در اجرای اوامر حکومتی که عملاً وجودی نداشت.
حقیقت این است که ژنرالات و سیاسیون اگر چه در صدد مخفی نمودن جنایتهای جنگی از دید مردم خود هستند اما آنها حتی در صدد مخفی نمودن بی مسئولیتی خود در قبال معانات و مصیبتهای مردم سیل زده و جنگ زده هم نبودند، حال آنکه خود را نماینده مردم و خادم آنها عنوان می کنند.
در حالی که سران کشورهای دیگر به سبب بحرانهایی که حجمشان از حجم این سیلابها بسیار کمتر است، سفرهای خود را کنسل کرده و یا سریعاً از سفر به کشور خود باز می گردند، اما در پاکستان، رئیس و بسیاری اطرافیانش مُصِر بر مسافرتهای غیرضروری و تفریحی و پرخرج به اروپا هستند، در حالی که به راحتی می توانستند آنها را کنسل کنند، اما بدون هیچ توجهی به افکار عمومی و وجدانهای بیدار به آن سفرها رفتند زیرا آنها می دانند که انتخابات آینده را نیز به مانند قبلی می توان به کلی تقلب کرد.
اما در افغانستان اشغال شده از جانب صلیبی ها، میزان توجه و اهتمام رئیس منتخب مزعوم  - کرزای - به حفظ سلامت و امنیت خائنانی که از طریق انتشار اسناد محرمانه جنگ آمریکا، هویتشان کشف شد، بیشتر از حفظ هزاران مسلمان افغانی است که بارانهای سهمگین و بمبهای آمریکایی خانه ها و جانهایشان را از بین برده است.
برادران و خواهران مسلمانم در افغانستان و پاكستان و بلوچستان و كشمير و بنگلادش و هند و منطقه
مجرمان زمامدار حکومت در کشورهای منطقه برای خدمت به شما و اسلام اینجا نیستند، بلکه آنها در مناصب خود هستند تا به صلیبی ها و صهیونیست ها و هندوها در اشغال و قلع و قمع امت مسلمان کمک کنند و تا هوا و هوس و طمع بی انتهای خود در اختلاس اموال عمومی و کمکهای امدادی را سیر کنند.
لذا رهایی یافتن از دست آنها واجب است و تنها راه رهایی از آنها و پایان دادن دایره خالی انتخابات تقلبی و کودتاهای نظامی، کمک به برادرانتان، مجاهدان صادق و مخلص راه اسلام است، تا اینکه پیروزی بر صلیبی ها و نمایندگانشان تحقق یابد و دولت اسلامی حقیقی که تمامی مسلمانان منطقه و جهان را در امنیت و سلامت و شکوفایی در کنار هم جمع می کند، بر پا شود.
پس دست خود را در دست برادران مجاهد و صادق و مخلص خود قرار دهید، کسانی که خانه ها و خانواده ها ی خود را جز برای دفاع از امثال شما مسلمانان مظلوم و حمایت و خدمتتان ترک نکرده اند.
این راهی است که آن را برگزیده ایم و راهی است که - انشاء الله- آن را کامل خواهیم کرد هرچند سختی ها و موانع زیاد باشد و بهای آن هر چه باشد.
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
 مرکز رسانه ای فجر

بــــرای دیـدن فــیــلــم ایـــنــجــا را کـلـیــک فـــرمـایید

هیچ نظری موجود نیست: