۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله ، شهادت حاجی خدابخش شه بخش از فرماندهان نظامی جنبش

 
بسم رب الشهداء و المجاهدین
بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم ایران و بلوچستان می رساند که حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرماندهان نظامی جنبش و عضو شورای نظامی جنبش در درگیری اخیر در منطقه سرباز به درجه والای شهادت نائل گردید و به لقای پروردگار پیوست.
حاجی خدابخش شه بخش مجاهدی مومن و فرماندهی دلیر و شجاع و رهبری توانا و مقتدر بود که با تمام وجود علیه متجاوزان و جنایتکاران قیام کرد و در این مسیر از هیچ قربانی دریغ ننمود و نهایتا جان خود را در همین راه فدا نمود.
بدون شک که حاجی خدابخش از دلیرترین و شجاع ترین فرزندان سرزمین سلحشوران و دلیران (بلوچستان) بود که در شدیدترین وسخت ترین درگیریها دشمنان را در هم می کوبید و با شجاعتی وصف ناپذیر در برابر پاسداران می ایستاد و حقیقتا که حاجی خدابخش حق خود را در راه جهاد ادا نمود و صدها تن از پاسداران رژیم را به درک واصل نمود.
حاجی خدابخش در آخرین درگیری که چند روز پیش در منطقه سرباز رخ داد شاهین گونه به داخل سنگر مزدوران محلی رژیم داخل شده و همه آنها را به هلاکت رساند و لحظاتی پس از آن گلوله ای از یک سنگر دیگر از مزدوران محلی و مخبران محلی و جاسوسان ناموس فروش به حاجی خدابخش اصابت نمود و حاجی خدابخش در این محل جام شیرین شهادت را نوشید و این آروزئی بود که سالها برای آن جنگیده بود و سالها در انتظار این لحظات لذت بخش بود.
حاجی خدابخش چند سال قبل سازمان مبارزان بلوچستان را بنیانگذاری نمود و خود رهبری این سازمان را بر عهده گرفت و چندین عملیات موفق را علیه سپاهیان و نظامیان به اجرا در آورد و هنگامیکه جنبش مقاومت جندالله فعالیت خود را گسترش داد رهبر شهید و امیر عظیم با حاجی خدابخش ملاقات نموده و از ایشان خواست که به جنبش محلق شوند چنانچه در اولین ملاقات به دست رهبر شهید بیعت نمود و الحاقش را به جنبش اعلام نمود و پس از دستگیری رهبر شهید به دست رهبر جدید حاجی محمد ظاهر بلوچ بیعت نمود و به جهاد و مبارزه علیه رژیم ادامه داد تا اینکه بامداد روز شنبه 27 شهریور در درگیری با مزدوران و جاسوسان محلی رژیم به شهادت رسید.
جنبش مقاومت جندالله شهادت این دلیر مرد تاریخ بلوچستان و رهبر مبارز را محضر خانواده شهید و همرزمانش و ملت ستمدیده بلوچ و جامعه اهلسنت و محضر رهبر جنبش مقاومت حاج محمد ظاهر (حفظه الله و رعاه) تبریک و تسلیت گفته و برای شهید علو درجات در بهشت برین طلب می نماید.
شهادت چنین شخصیتی به ملت مرده زندگی و حیاتی تازه خواهد داد و از این جهت برای ملت مبارک و قابل تبریک است و از سوئی شهادت وی ضایعه ای برای ملت مسلمان است ولی شهادت وی روحی تازه در این ملت خواهد دمید و الله تعالی هرگز خون شهدای راه اسلام را تضییع نخواهد کرد و خون شهیدان موجب بارور شدن مبارزه و مقاومت خواهند شد.
بی شک که نام حاجی خدابخش در تاریخ جهاد و مبارزه برای همیشه جاودان شد و او تبدیل به اسطوره ای از مقاومت و مبارزه علیه ظلم و بی عدالتی شد و اگرچه ایشان امروز از این جهان رفته است اما نامش برای ابد تابنده خواهد ماند و فرزندان این دیار به نام چنین دلیر مردانی افتخار خواهند کرد.
جنبش مقاومت از همه مردم غیور و مسلمان بلوچ می خواهد که خدابخش گونه بپاخیزند تا اینکه سلطه کفار و متجاوزان را از سرزمین خود پایان دهند ، امروز روز خواب و غفلت نیست بلکه روز بیداری و قیام است و درخت آزادی نیاز به مقاومت و مبارزه دارد که باید همه دست در دست هم داده و پای متجاوزان را از سرزمین خود قطع نمائیم.
به امید عزت و آزادی
جنبش مقاومت جندالله

هیچ نظری موجود نیست: