۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

القاعده تصاوير و صدای دانشمندان هسته ای گروگان گرفته شده را منتشر کرد


به گزارش توحيد و جهاد، روز گذشته موسسه رسانه ای اندلس متعلق به مجاهدين القاعده در مغرب اسلامی تصاوير و صدای دانشمندان هسته ای که در یکی از معادن اورانیوم نیجریه به گروگان گرفته بودند را از طریق مرکز رسانه ای فجر در سایت های جهادی منتشر نمودند.
لازم به ذکر است که القاعده در مغرب اسلامی چندی پیش در عملیاتی بی نظیر و با وجود تدابیر امنیتی شدید، 5 دانشمند هسته ای فرانسه را که در معادن اورانیوم نیجر فعالیت می کردند گروگان گرفتند.

شبكه تلويزيوني الجزيره نیز تصاوير 5 گروگان فرانسوي و دو آفريقايي كه از ماداگاسكار و توگو بودند را منتشر كرد.
در اين تصاوير گروگان‌ها بر روي زمين نشسته بودند و در پشت آنها مجاهدان القاعده ديده مي‌شدند كه چهره خود را پوشانده بودند.

اين تصاوير با نوار صوتي كه گروگان‌هاي فرانسوي يكي پس از ديگري اسم خود و شهرهايشان را بيان مي‌كردند، همراه بود.
گروگان‌ها همچنين مي‌گفتند كه از سوي القاعده در كشورهاي مغرب اسلامي در منطقه "ارليت" در شمال نيجر ربوده شده‌اند و در حال حاضر نزد اين گروه زنداني هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه وزارت خارجه فرانسه نيز با تاييد اين تصاوير اعلام كرد كه اين نشانه مثبتي است كه حاكي از زنده بودن گروگان‌هاست.
"برنار والرو "، سخنگوي وزارت خارجه فرانسه در بيانيه‌اي با تاييد تصاوير منتشر شده، افزود: نهادهاي دولتي بسيج شده‌اند و همه آنچه را كه در توان داريم براي آزادي آنها به كار مي‌گيريم.

اکنون باید منتظر بود و دید که مطالبات مجاهدان القاعده از فرانسه صلیبی چیست ؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: