۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور در موصل و به غنیمت گرفتن اسلحه آنها توسط مجاهدان انصارالاسلام


کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور عراق در شهر موصل را بر عهده گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

الحَمدُ لله مُعزِ الإسلام و المُسلمين، و مُذل الكَفَرة و المُرتدين، و الصَلاة و السَلام على إِمامِ المُجاهدين، وقائدِ الغُر المُحجلين الضَحوك القـَتال، و على آلهِ و صَحبهِ أجمعين و من سارَ على نهجهم و اهتدى بهديهم إلى يوم الدين, أما بعد :

خداوند متعال می فرماید: (فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ) الأنفال:17
«‏( اي مؤمنان ! ) شما كافران را ( با قوّت و قدرت خود در نبرد بدر ) نكشتيد ، بلكه خدا ( با پيروز نمودنتان بر آنان و افگندن هراس به دلهايشان ) ايشان را كشت . و ( اي پيغمبر ! بدان گاه كه مشتي خاك به طرف آنان پرتاب كردي و خاك به چشمان ايشان فرو رفت ، در اصل ) اين تو نبودي كه ( خاك را به سوي آنان ) پرتاب كردي، بلكه خداوند ( آن خاك را تكثير و به سوي ايشان ) پرتاب كرد ( و به چشمان آنان رساند ) تا بدين وسيله مؤمنان را خوب بيازمايد ( و با اعطاء خوبيها آزمايششان نمايد ) . بيگمان خداوند شنواي ( دعا و استغاثه مؤمنان بوده و از صدق و اخلاص ايشان ) آگاه است . ‏»
در ادامه عملیات حمله به اشغالگران و یاوران مزدورشان که مسلمانان بی گناه را می کشند و آنها در زندانهای سری شکنجه می دهند، برادرانتان، سربازان حق در شهر موصل در ساعت 9:30 صبح پنجشنبه  2/ رمضان /1431 برابر با 12 /8/ 2010 توانستند با استفاده از اسلحه سبک و متوسط به یکی از ایستهای بازرسی حکومت مزدور در منطقه "صناعة " در وادی "عكاب" در بخش راست شهر حمله کنند که این حمله منجر به هلاکت یک سرباز و زخمی شدن یک نفر دیگر و به غنیمت گرفتن اسلحه های آنها شد و برادران سالم و همراه غنیمت به پایگاههای خود بازگشتند. و لله الفضل و المنة
کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام
21 / شوال /1431
30 / سپتامبر/2010

هیچ نظری موجود نیست: