۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

اشغالگران در یک مراسم عروسی 18 غیرنظامی را قتل عام کردند


تمکین: به گزارش وب سایت امارت اسلامی افغانستان، با کمال تاسف و تاثر، از ولایت هلمند با خبر شدیم که اشغالگران وحشی طی عملیات شبانه خود درمنطقه " تروو اوبو " نزدیک مرکز ولسوالی کجکی این ولایت، به یک جشن عروسی یورش برده و 18 غیرنظامی را که بیشترشان زنان وکودکان بودند؛ قتل عام نموده و 2 تن دیگر را با خود به اسارت برده اند.

تفصیلات حاکیست که شب دوشنبه حدود ساعت 10، مراسم عروسی فرزند بزرگ حاجی عظیم یکی از ساکنان این ولسوالی بود که به همین مناسبت زنان و کودکان منطقه در این مراسم جمع شده بودند که هدف حمله اشغالگران وحشی و حاقد صلیبی قرار گرفتند.

مردم منطقه می گویند، هنگامی که صدای هلی کپتر های اشغالگران بلند شد، زنان و کودکان شرکت کننده در این مراسم از ترس اشغالگران وحشی شروع به فرار به طرف خانه های خود کردد که هدف حمله هواپیمای جاسوسی دشمن قرار گرفتند .

پس از این حمله هوایی اشغالگران در اطراف منطقه، سگ های تعلیم یافته خود را رها کرده و در نتیجه هفت غیرنظامی را دستگیر کرده و سپس در محضر عموم آنها را قتل عام کرد.

گفته می شود که در این حمله فقط از خانواده داماد 8 تن از جمله " پدر، مادر ، برادر کوچک و برادر بزرگ داماد " به شهادت رسیده اند.

قابل ذکر است که اشغالگران وحشی از شروع اشغال  کشور و خصوصاً پس از اوج گیری مقاومت، مراسم خوشحالی مردم بی گناه را ده ها مرتبه تبدیل به غم نموده و  طی عملیات وحشیانه و خودسرانه خود تاکنون هزاران تن از هموطنان عزیزمان را به خاک و خون کشیده اند و در این میان اداره مزدور کرزی و شخص وی فقط اشک تمساح ریخته و عملاً در تمام مراحل همکار و راهنمای اشغالگران بوده اند.

حسبنا الله و نعم الوکیل و نشکوا الیه همنا و غمنا و قلة حیلتنا

هیچ نظری موجود نیست: