۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان ربوده شدن يك كارمند هسته اي در يك نيروگاه هسته اي را پذيرفت

 
به گزارش آ‍ژانس خبري تفتان به نقل از خبرگزاري فارس معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان با طرفه رفتن از ارتباط فرد ربوده شده توسط جنبش جندالله با برنامه هسته اي ايران گفت : فردي كه در اصفهان ربوده شده دانشمند هسته‌اي نبوده و تنها يك كارگر نيروگاه هسته‌اي بوده است.
معاون استاندار ارتباط كنوني آقاي اميرحسين شيراني را با برنامه هسته اي انكار نمود و گفت چهار سال پيش در نيروگاه هسته اي مشغول به كار بوده است.
دروغگوئي هاي مقامات رژيم در اين مورد ادامه دارد و البته دروغگويان هميشه با تناقض سخن مي گويند به هيم دليل مي بينمي كه دادستان اصفهان مي گويد : فرد ربوده شده راننده نيروگاه هسته اي بوده است و معاون استاندار مي گويد كارگر بوده است و يكي ديگر مي گويد جوشكار بوده است و حقيقت غير از اين است و مقامات نظام حتي نمي توانند براي دروغ گفتن برنامه ريزي كنند تا اين همه تناقض به وجود نيايد.
اين در حالي است كه يكي از مسئولان جنبش مقاومت جندالله در تماس با خبرنگار تفتان گفت : اين فرد اسامي بسياري از فعالان هسته اي فعلي را اعتراف كرده است و همچنين كارگاهي كه اين فرد در آن مشغول به كار بوده است تاكنون مخفي است كه موقعيت جغرافيائي آن جنوب شرق اصفهان است.

وي افزود مبارزان چهارماه كامل در كمين براي دستگيري يكي از فعالان اتمي ايران بودند كه با نهايتا اين فرد توسط مبارزان دستگير شد و به زودي جهان متوجه خواهد شد كه ايران دروغ مي گويد و اطلاعات مهمي از برنامه هسته اي و فعالان مربوط به اين برنامه پخش خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: