۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

زیر پوست حرم امام رضا چه خبر است؟..


سنى نيوز: شهر مشهد یکی از عمده‌ترین شهرهای تجارت مذهبی است. در این شهر که شیعیان آنرا مقدس می‌دانند، مذهب فروشان قبری را که تاریخ در حقیقت آن بشدت اختلاف دارد حرم امام رضا نامیده در اطراف آن قصه‌ها و کرامتها بافته‌اند. این قصه‌های خیالی و کرامات دروغین و معجزات پوچ و وهمی ملیونها انسان را بسوی این شهر می‌کشاند. و این یعنی ملیاردها دلار کسب خالص باد آورد به جیب آخوندها...
از آنجا که درآمد بادآورد قبر این شهر بسیار بالاست، آقای خامنه‌ای ـ زاهد و پارسا ـ شخصا سالی یکبار به بهانه‌ی غبارگیری حرم وارد آنجا شده سهمیه خود را از در آمد امام رضا تحویل می‌گیرد! (البته نوش جانش مثل پول نفت نیست که دزدیده باشد اینرا خودمان از روی جهالت چهاردستی خدمتشان تقدیم داشته‌ایم!!).
این روضه که برای بسیاری از ایرانیان چون بتکده شده است یکی از بزرگترین مراکز فساد و فحشا در سطح کشور به شمار می‌آید. ( و نمی‌دانم این امام بزرگواری که شیعیان او را حاضر و ناظر بر زمین و زمان می‌دانند و عالم به اخبار جهان چرا از آنچه زیر گوشش اتفاق می‌افتد غافل است؟!!)
در این حرم نه تنها اینکه پیام توحید و یکتاپرستی امام رضا و جد بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و علی آله و صحبه وسلم) توسط مذهب فروشان بصورت توسل و سجده و سؤال و عبادت و غلو و ... زیر پا نهاده می‌شود، بلکه اصول ثابت اخلاق انسانی و ارزشهای اخلاقی بکلی ضایع می‌گردد.
گوش فرا دادن به برخی از خاطرات امام اکبر شیعیان جهان؛ حضرت آیة الله العظمی سید ابوالفضل البرقعی از لطافت خاصی برخوردار است. بخوانید:
اما در زیر پوست این شهر مقدس چه می‌گذرد؟ بشنوید از زبان داروغه‌ی امام زمان. سپس خود قضاوت کنید:
قدس - اعلمي: فرمانده انتظامي مشهد از شناسايي و دستگيري 250 مزاحم خياباني در مقابل مدارس اين شهرستان طي يک ماه گذشته خبرداد.سرهنگ احد کريمي افزود: با افزايش 350 واحد گشت انتظامي که با هدف برقراري امنيت در مقابل مدارس مشهد به گشت مي پردازند، ميزان مزاحمتهاي خياباني دانش آموزان و دانشجويان بسيار کمتر از گذشته شده است.
وي خاطر نشان کرد: اين واحدهاي گشتي در پوشش نظامي و شخصي با خودروهاي آرم دار و بدون آرم و موتورسيکلت، تخلفات مزاحمان خياباني را به وسيله دوربين ثبت و سپس به دستگيري آنان اقدام مي کنند.
وي افزود: مشهد نيز با توجه به استقبال 20 ميليوني زائران و مسافران در هر سال به علاوه جمعيت 3 ميليوني آن نيازمند به کارگيري سامانه الکترونيکي کنترل از راه دور و همچنين نصب دوربين در مناطق پرتردد مي باشد.
فرمانده انتظامي مشهد با اشاره به حضور پررنگ پليس در عرصه هاي مختلف از اجراي طرح مبارزه با زورگيري در اين شهر خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح، گروهي 150 نفره از بهترين نيروهاي زبده پليس با انگيزه مبارزه با زورگيري و سرقت تشکيل شده که اين مسأله به دستگيري و کشفيات خوبي در دو ماهه گذشته انجاميده است. سرهنگ احد کريمي افزود: با اجراي اين طرح همچنين 70 تا 80 درصد از عوامل کيف قاپي و زورگيري دستگير شده اند.
از سخنان مسئولین اجرائی اگر بگذریم، خالی از لطف نخواهد بود شنیدن اعترافات گهر بار آخوندهای مذهب فروش از آنچه زیر گوش امام رضا اتفاق می‌افتد:

و اگر خواستید لحظه ای هم به ملازاده گوش فرا دهید و قصه‌ای دیگر بشنوید:

هیچ نظری موجود نیست: