۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

دستكاری در فيلم ندا آقا سلطان.mp4


مردم کشتار دیگر هموطنانمان را در خیابان ها توسط نیروهای سرکوبگر,حمله شبانه به مجتمع های مسکونی و خوابگاه های دانشجویی تهران و چندین شهر, و دیدن فیلم حمله شبانه لباس شخصی ها و گاردیها به کوی دانشگاه تهران و کشیدن دانشجویان بر روی زمین در حالیکه دانشجویان صورتشان خون آلود بود, له کردن بدن معترضان زیر ماشین های نیروی انتظامی, شهدای شکنجه زندان کهریزک,قربانیان تجاوز توسط شکنجه گران حکومتی و ... را هرگز فراموش نخواهند کرد.
 آیا حکومت با ماشین نیروی انتظامی بدن مردم را له نکرد؟!! آیا حکومت منکر عکس ها و فیلم هایی است که عوامل حکومتی را در حال شلیک مستقیم به مردم نشان میدهد. 
 آیا بنا به مشاهدات مردم و فیلم های موجود ماموران یونیفورم پوش بر خلاف تمام قوانیین بین المللی با باتوم به سر و صورت زنان و دختران ایرانی نمیزدند؟ شیشه های ماشین های عبوری را وحشیانه خورد نمیکردند؟
 راستی این خانم خبرنگار مستقل!!! برای شبکه prees tv ایران کار نمیکند؟!!  فراموش نمیکنیم که در آن روز هموطنان دیگری هم توسط حکومت کشته شد.  آیا در زندانهایی همانند کهریزک و پایگاه های بسیج مجاهدین!! معترضان را شکنجه کردند؟ به دختران تجاوز کردند!! و همانند شهید ترانه موسوی جنازه اش را آتش زدند و یا بنا به اعتراف حکومت 4 نفر را در زندان کهریزک زیر شکنجه شهید کردند.
 اگر بنا به گفته شما منافقین!!!!! ندا را به شهادت رسانده اند, چرا از طرف مقامات دولتی و بنیاد شهید به خانواده ندا تسلیت گفته نشد؟!! چرا به خانواده ندا اجازه برگزاری مراسم داده نشد؟!!  چرا در چهلم شهادت ندا, با وقاحت تمام حتی به مادر ندا اجازه ندادید که به سرخاک مزار دخترش برود؟!!  چرا بعد از شهادت ندا خانواده او را تحت فشار گذاشته بودید؟!! فراموش نکنید که در عصر ارتباطات دیگر قادر به کتمان حقایق نیستید.
 چرا بعد ها گفتید قاتل ندا خبرنگار خارجی است!!که پول داده تا به او شلیک کنند و بعد از او فیلم بگیرد!!  چرا گفتید که ندا اتفاقی آنجا بوده و در اعتراضات شرکت نمیکرده ولی پدر و مادر ندا و تصاویر و فیلم ها نشان از شرکت فعال او در اعتراضات مسالمت آمیز مردمی بود!!  چرا در فیلم رسانه دولتی پدر و مادر ندا و خواهر و برادرش نیستند اما در فیلمی که در سایت های مستقل راجع به ندا میباشد, آنها حضور دارند و به اینکه قاتل ندا دولتی است تاکید دارند.
شاهد پخش فیلم دروغین و جعلی حکومت کودتا راجع به شهادت ندا در رسانه دولتی ایران بودیم. باید از حکومت کودتا پرسید که اگر ندا را مجاهدین!!! شهید کرده اند : 1) پس چرا اول میگفتید او را با اسلحه دوربین دار و از نوع اسلحه پیشرفته ای که در ایران نیست, شهید کرده اند؟!! 2)چرا بعد ها گفتید که ندا با دستگاه پیشرفته ای که داشته خون به صورت خودش ریخته !! و کسی به او در خیابان شلیک نکرده!! 3) چرا وقتی آقای دکتر آرش حجازی به عنوان شاهد ماجرا موضوع شهادت ندا را رسانه ایی کرد, او را قاتل ندا دانستید؟!!

هیچ نظری موجود نیست: