۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

یک رافضی بحرینی همه اصحاب رضی الله عنهم را مرتد خواند و ادعا کرد که قرآن تحریف شده است

 
به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المختصر: یک رافضی بحرینی به نام سید علی الهاشمی زبان درازی اسلاف خود را تکرار کرد و بزرگان صحابه را تکفر کرده و گفت این کتابی که دردست مسلمانان است توسط اصحاب تحریف شده است و این قرآن اصلی که از طرف خدا نازل شده بود نیست .
در یک فیلم که در یکی از سایتها منتشر شده است و تاریخ ضبط این فیلم و محل سخنرانی مشخص نیست علی هاشم در نهایت گستاخی بزرگان اصحاب رضی الله عنهم را تکفیر می کند و با افتخار و از روی استکبار می گوید من مثل دیگران تقیه نمی کنم و در ملأ عام حقیقت را می گویم.
هاشمی همه اصحاب را بدون استثنا مرتد خواند و برای گمراه کردن عوام این آیه را تلاوت کرد : "وما محمد إلا رسول قد خلت من قبل الرسل أفإن مات أو قتل انقلبتم على عقبيكم فلن يضر الله شيئًا.." سورة "آل عمران: آية 144"، و با یک تفسیر شیطانی به گمراهی مردم پرداخت و گفت: مقصود این آیه این است که همه ی اصحاب بدون استثنا مرتد شده اند .
در ادامه ی زبان درازی های خود نسبت به اصحاب این گونه گفت : اصحاب بعد از پیامبر قرن خدا را تحریف کردند و قرآنی تحریف شده را به دست مردم رساندند و این قرآنی که اکنون در دست ماست قرآنی تحریف شده است .
این رافضی به صورت علنی و واضح به سیدنا معاویه یکی کاتبان وحی حمله کرد و گفت : معاویه کافر و مدمن الخمر بوده است و در مورد پدر ایشان سیدنا ابوسفیان گفت : او کافر و زندیق بود .
وی افزود: من مثل دیگران تقیه نمی کنم بلکه صراحتا و در ملأعام اعلام می کنم که معاویه کافر بود و شراب می نوشید و همه اصحاب بعد از پیامبر مرتد شدند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سایت دووربـیـن ؛ وبلاگ شهيد مولانا محمد عمر سربازی فعالیت خود را شروع کرد . نسخه‌ای از متن كامل فعال شدن این وبلاگ را به سایت دووربین ارسال کرده‌‌اند که متن آن بدين شرح است :
فـعـالـیـت پـایـگـاه شهيد مولانا محمد عمر سربازی با مدیریت محمد امین فرزند مـولانـا
http://www.dorbeen1.com/index.php?option=com_content&view=article&id=943:2010-12-08-08-05-21&catid=40:2010-06-21-23-03-20