۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

دوشوكي خائن به ملت بلوچ به مزدوري براي رژيم ولايت جور روي آورده است



عمليات امروز چهره واقعي خائن عبدالستار دوشوكي يكي از مزدوران ولايت سفيه را آشكار نمود و وي به مزدوري براي رژيم و خيانت به ملت بلوچ روي آورده است.

عبدالستار دوشوكي كه يكي از كمونيستهاي دو آتيشه و ضد دين است و اوائل انقلاب بارها دشمني و عداوت خود را با الله و رسول و دين ابراز نموده است و فعاليتهاي دروغيني عليه برخي علماي منطقه داشته است به صورتيكه با پخش اطلاعيه عليه علماي اسلام و دين و اسلام و پيامبر پرداخت.

وي با نامهاي مستعار بسيار زيادي همه روزه عليه الله و پيامبر و دين و قران در يك وبلاگ مي نويسد و نامهاي مختلفي به خود مي دهد و وي فكر مي كند با چند مصاحبه در دفاع از علماي اهلسنت مي تواندعلماي اهلسنت را فريب دهد و جائي باز كند در صورتيكه علماي اهلسنت چهره واقعي اين مزدور ضد دين را به خوبي مي دانند.

آقاي دوشوكي با گفتگو و مصاحبه با رسانه ها امروز خيانت خود به ملت بلوچ را به شكلي ديگر آغاز كرده است و امروز جوانان بلوچ كه مظلوم هستند از اين مزدور خائن نفرت خود را ابراز نموده اند و همه جا از خيانت اين خائن مزدور مي گويند.

احمد رئيس از چابهار

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من را باش که همیشه ازاین خائن دفاع میکردم ..یک مثالش وقتی بود که شماکاریکاتوراین اقاراکشیده بودید ومطالبی علیه او نوشته بودید که من درنظرات گفته بودم که اویک بلوچ ازماست وباید ازاشتباهاتش بگذریم به امیداینکه دراینده اصلاح شود وشماهم لطف نموده وسریع کاریکاتور رابرداشتید{این کارشما قابل ستایش بود} اما مثل اینکه این اقاخوب بشو نیست ....اقای دوشکی دیگر شمایک بلوج نیستید بلکه یک خائنید ...برو گم شو تا تکه تکه ات نکرده ایم.