۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

اطلاعيه جديد جنبش مقاومت مردمي ايران ، اعدام جوانان بي گناه را محكوم مي كنيم



بسم الله الرحمن الرحيم
بدينوسيله جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله) اعدام 11 جوان بي گناه بلوچ را كه جز قرابت و نزديكي فاميلي با برخي مبارزان جنبش هيچ جرمي مرتكب نشده بودند را به شدت محكوم نموده و اين رفتار وحشيانه و ضد بشري و غير انساني رژيم و مزدوران زابلي اش را نشانه واماندگي و بيچارگي و ذلت و زبوني و شكست دشمنان ملت مسلمان بلوچ مي داند.

جنبش مقاومت همانگونه كه هشدار داده بود به اين جنايت ننگين و وحشيانه رژيم به سختي و شدت كامل پاسخ خواهد داد و انتقام سختي از رژيم و مزدورانش خواهد گرفت و رژيم خوب بداند كه هر اعدامي با يك عمليات استشهادي پاسخ داده خواهد شد كه در هر عمليات استشهادي صدها بيگانه متجاوز هلاك خواهند شد.

جنبش مقاومت شهادت اين عزيزان را به مردم مظلوم و ستمديده بلوچ و جامعه اهلسنت ايران و محضر خانواده شهداء تسليت گفته و براي اين عزيزان درجات بلند از درگاه ايزد منان آرزو مي نمايد.
رژيم جهل و جور تاكنون ملت بلوچ را به خوبي نشناخته است كه با تهديد و اعدام و كشتار مي خواهد اين ملت را از مطالبه حق خود باز دارد كه اين خيال است و جنون و اين ملت مسلمان تاريخي از غيرت و شهامت در برابر متجاوزان و جنايتكاران داشته است و هرگز از نبرد و مبارزه خسته نخواهد شد بلكه اعدامها اين ملت را براي نبرد و جنگ پر عزم تر نموده و راه عزت و آزادي را هموار مي نمايد.

هر اعدامي با خود صدها جوان مي روياند كه براي عزت و آزادي ملت و دينشان ، خود را فدا نمايند و تاريخ چند ساله مبارزه جنبش اين امر را به خوبي ثابت نموده است اما مثل اينكه بيدادگران ولايت فقيه عقل و خرد خود را از دست داده اند.
همين اعدامها و جنايتها و كشتارها سبب شده اند كه امروز جوانان اين خطه بر خود بمب ببندند تا دشمنان خود را نابود كنند و اگر رژيم ذره اي عقل و خرد مي داشت از گذشته درس مي گرفت اما هنگاميكه الله تعالي قصد نابود كردن حكومت و يا قومي را داشته باشد عقل آنها را مي گيرد كه مانند حكومت ايران و قوم زابلي به جنايت و وحشي گري روي بياورند و نزديك است روزي كه بايد اين سرزمين را با ذلت و خواري ترك كنند.

جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله)

هیچ نظری موجود نیست: