۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

اظهار نظر ملت ستمدیده بلوچ مبنی بر اعدام یا بخشش امیر حسین شیرانی کارمند هسته ای رژیم آخوندی



به غیر از حرف حق، حرف هیچکس را گوش نکنید.
این خائن را اعدام بکنید وبه حرف دوشکی و این اروپاییها گوش ندهید اگر ما نبودیم این اروپاییهارا کسی نمیشناخت واین از کار های ما جنداللهیها بوده که حالا اینها را به دفتر تلویزیون دعوت می کنند بااین حال اینها تا حالا هیچکاری برای ما نکرده اند.
گفته باشم اگر این خائن را اعدام نکنید من یکی دیگه باشما قهر می شوم.
بلوچ دوستدار حندالله از سزباز

......................
سلام بر مبارزان و رهبر عظيم و سخنگوي جندالله ما جمعي از دانشجويان زاهداني خواستار اشد مجازات براي اين كارمند اتمي هستيم و از شما عاجزانه مي خواهيم كه اين جنايتكار را كه در ساختن بمب اتمي سهيم است را اعدام كنيد و ما اعلام برائت وبيزاري مي كنيم از افرادي همچون دشوكي كه كه احمقانه از رژيم حمايت مي كنند. ما در اين شكي نداريم كه فردا بمب اتم بر سر ما انداخته مي شود و اين شيراني شريك اين جنايت است لذا بايد اعدام گردد تا ديگران عبرت كنند. 
زنده باد جنبش سياسي و نظامي بلوچستان جندالله
--------------------
يجاهدون في سبيل الله و لا يخافون لومة لائم. بكشيد در راه خدا و از ملامت هيچ ملامتگري نترسيد... برادران عزيز لطفا هر چه زودتر اي مزدور خبيث را بكشيد تا لااقل مرحمي باشد بر زخمي كه بر اثر اعدام ١١ بيگناه بر قلبهايمان ايجاد شد و از مزدوراني چون دوشوكي خبيث هيچ ترسي نداشته باشيد .
----------------------------------------
دوشوكي حامي و وكيل مردم بلوچستان نيست و هيچ حقي براي دخالت در امور بلوچستان ندارد . دوشوكي اگر دوستار ملت بلوچ مي بود هرگز آنها را ترك نمي كرد ، كسي كه تمام عمر خود را در يك كشور اروپايي گذرانده چه مي داند از درد و غم مردم بلوچستان ؟! برادران به پيش رويد كه پيروزي شما به اذن خداوند نزديك است و بدانيد كه ما تمام ملت بلوچستان با شماييم و از هر حركت شما با تمام وجود حمايت مي كنيم و امثال مزدوراني چون دوشوكي ملعون هرگز نمي توانند عقيده ما به شما را عوض كنند . 
انشاالله...‏‎ ‎
---------------
من دیگر اینقدر از این .... بدم میاد که اگز ببینمش .....می کنم. به حرف .....گوش نکنید واعدامش کنید چون حقش اعدام است و بس.
احمد از سرباز
------------------ ---- 
ما مردم زاهدان از مبارزین جندالله میخواهیم هر چه سریع تر این شیرانی را اعدام کنند ، زیرا حقش است رژیم جوانان بیگناه ما را بدون هیچ جرمی اعدام و به رگبار می بندد واقعا بعضی از دوستان چگونه خواستار آزادی این مجرم هستند.
از اهالی زاهدان 
----------------
جنبش مقاومت باید درباره ی اعدام یا بخشش امیرحسین شیرانی از مردم بلوچستان رای گیری کند نه از بیگانگان و این حق ملت بلوچ است ، اگر بیشتر رای به اعدام دادند اعدام شود ، اگر خواستار بخشش شدند آزادش کنند.
رامین نارویی 
----------
مجرمین باید اعدام شوند ؛ کسانی که بمب میسازند و میخواهند انسانیت را از بین ببرند ، محاربه فی الارض هستند ، بیگناه نیستند باید به سزای جنایت ننگینشان برسند.
بلوچی 
----------------
اگر جمهوری اسلامی زندانیان جنبش مقاومت را آزاد میکرد این حق جنبش بود که امیرحسین شیرانی را رها کند ، اما دولت 11 جوان بلوچ را به دار کشید ، باید جنبش تقاص انتقام جویانه از دولت بگیرد و هر چه زودتر این جانی را اعدام کند.
هاشم زهی از خاش
-------------
ماداران داغدیده ی ملت بلوچ در انتظار اعدام کارمند هسته ای ایران هستند از مجاهدین بلوچستان خواهشانه گزارش میشود که این جنایتکار را هر چه زودتر اعدام کنند ، تا دل این مادران آرام گیرد.
شه بخش

هیچ نظری موجود نیست: