۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

تیم ترور زابلی های افراطی؛ موج جدید فعالیتهایش را در زاهدان از سر گرفت


 
زاهدان آنلاین : موج جدید تحرکات افراطیون زابلی با ارسال پیامک های تهدید آمیز برای برخی از علمای اهل سنت، مخصوصا اساتید دارالعلوم زاهدان آغاز شده است.
اخیرا تعدادی از اساتید این مرکز علمی پیام های با مضمون ذیل دریافت کرده اند: ما حافظ اسلام را زخمی کردیم ولی تو را خواهیم کشت". "آدرس خونه تو را می دانیم خیابان......پلاک....کثافت سنی به حسابت می رسیم"."
این افراد که آشکارا توسط اداره اطلاعات پشتیبانی و هدایت می شوند در گذشته نیز جنایاتی از قبیل آدم ربایی، قتل و تجاوز مرتکب شده اند، یکی از جنایات وحشیانه این گروهک که در سالهای 86 و 87 تحت پوشش تاکسی رانی انجام می شد ربودن وقتل زنان و دختران بلوچ بود.
پشتیبانی اداره اطلاعات و سپاه از تروریستهای زابلی باعث شده این افراد اقدامات وحشیانه خود را با آزادی و آسودگی خیال انجام دهند.
هرچندعوامل اداره اطلاعات طیف وسیعی ازافراد از جمله روسا و کارمندان ادارات، اساتید دانشگاه، راننده تاکسی، بازاری،دانشجو، طلبه و حتی متگدیان را شامل می شود که بیشتر در محل زندگی و کار خود به جمع آوری اطلاعات و زیر نظر گرفتن همکاران و مراجعین می پردازند اما تعدادی از این افراد علاوه از جمع آوری اطلاعات میدانی در وقت مقتضی عملیات ترور را هم انجام می دهند، در سالهای اخیر افراد زیادی توسط کسانی که تحت پوشش گدا وارد منازل شده بودند به قتل رسیده اند.
حمایت های اداره اطلاعات از این افراد که بعضا از کارمندان خود این اداره هستند، شامل آموزشهای شناسایی افراد، تعقیب و گریز، استفاده از اسلحه سرد و گرم وغیره می شود، نشانی محل سکونت، شماره تماس و کلیه تحرکات قربانیان و تشخیص زمان مناسب برای اجرای ترور نیز از مدیریت کنترل و استراق سمع اداره اطلاعات به این افراد داده می شود. در هنگام اجرای عملیات نیز چندین خودروی اداره برای حمایت از تروریستها در محل حاضر می شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی وارد عمل شده واز لو رفتن و یا به دام افتادن عاملان ترور جلوگیری نمایند.
این افراد از لحاظ عقیدتی و فکری نیز آموزش های لازم را می گیرند، کلاسهای عقیدتی و تو جیهی برای این افراد در دفتر عباسعلی -امام جمعه شیعه های مقیم زاهدان- تشکیل می گردد و افراد مذکور توسط حجه الاسلام –ه- و دیگر روحانیون اعزامی از قم توجیه و شستشوی فکری می گردند.
لازم به یادآوری است که اخیرا حافظ محمد اسلام؛ از اساتید دارالعلوم زاهدان به هنگام بازگشت از محل کار توسط افراد مذکور مورد حمله قرار گرفته و شدیدا زخمی شدند.

هیچ نظری موجود نیست: