۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

چند روزی نگذشت باز صدای شومی از حنجره زاغ های سیاه اندیش و بد خبر دستگاه خلافت اسلامی بگوش رسید که چهار جوان بلوچ اعدام ش




هشدار جنبش آذربایجان به رهبران جمهوری اسلامی در رابطه با اعدام های بلوچستان
ما هر روز در خبرگزاری آذربایجان خبر مرگ هم میهنان خود را منتشر می کنیم.
رهبران جمهوری اسلامی، این پیام و هشدار از آذربایجان فرستاده می شود:
به کشتار هم میهنانمان در بلوچستان پایان دهید.
مردمان بلوچ یکی از اصیل ترین قوم ایرانی هستند و هزاران سال است از باشندگان کشور خود ایران بوده و مهربانی ها و دلاوری هایشان بخش بزرگی از تاریخ بلند و پر فراز و نشیب کشورمان را تشکیل می دهد. بلوچ ها بلحاظ اقلیم جغرافیایی شان که پیوسته در جدال و تلاش و کوشش سخت با طبیت پیرامون خود بزرگ شده و زندگانی می کنند ، خوی آزادگی و دلاوری دارند و هرگز زیر بار ظلم و بی عدالتی نمی روند.

حضرت خامنه ای رهبر نورانی انقلاب و شیخ لاریجانی رئیس قوه قضائیه اسلامی، این پند بگوش بسپارید. بلوچ را با کشتن نمی توان تسلیم کرد، بلکه بر عکس به خشم و کینه او افزوده خواهد شد. شماها چگونه رهبرانی هستید که روانشاسی مردمانی که به آنها حکومت می کنید را نمی دانید!

"جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران" ضمن محکوم نمودن اعدام های مخفیانه و بدون محاکمه عادلانه جوانان بلوچستان و دیگر هم میهنانمان در سراسر کشور به رهبری نظام و دستگاه های قضایی و امنیتی - انتظامی جمهوری اسلامی هشدار می دهد که به اعدام ها پایان دهند و از سرنوشت دیکتاتورهای تاریخ ملت ها درس عبرت بگیریند و به ملت بزرگ ایران عرض می کند که ظالم هرگز دست از ظلم بر نمی دارد. برای ریشه کن کردن ظلم می بایست ظالم را در جای خود نشاند و باور داشت که در سرنوشت ملت ها هیچ نیرویی به اندازه خود ملت ها تعیین کننده نمی باشد.


زنده باد آزادی و دمکراسی

پاینده باد ایران و ملت ایران

دفتر سیاسی جنبش آذربایجان 


هیچ نظری موجود نیست: