۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

عقیده ولاء و براء ( فوائد دشمنی با شمنان الله و رسول )



ابوالقاسم بلوچ 
یکی از لوازم توحید عبودیت ولاء و براء است یعنی  دوستي و مودت با اولياء و دوستان  الله پس از محبت الله و رسولش و دشمني با دشمنان الله و این یکی از اصول عقیده اسلامی است که مبتنی بر توحید است و توحید الله تعالی بدون ولاء با دوستان خدا و براء و بیزاری از دشمنان خدا تکمیل نمی شود .
لذا شیعیان بزرگترین دشمنان اسلام هستندوهر مسلمان باید نسبت به آنها نفرت داشته باشد و این را بدانیم که ایمان ما بدون نفرت شیعه که اصلی ترین یهودیان زمان هستند ارزشی ندارد وبرای کسانی که با دشمنان الله تعالی و مسلمین دشمنی می کنند والله تعالی  نسبت به آنها نفرت دارند در آیه زیر پنج وعده داده است که کسانی که با شیعه و دشمنان الله و مسلمین و اسلام دشمنی می کنند اگر چه این دشمنان از افراد نزدیک آنها باشند
چنانچه الله تعالی می فرماید:
لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِر يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءهُمْ أَوْ أَبْنَاءهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ كَتَبَ فِي قُلُوبِهِمُ الْإِيمَانَ وَأَيَّدَهُم بِرُوحٍ مِّنْه وَيُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِين فِيهَا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُوْلَئِكَ حِزْبُ اللَّه أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ.(مجادله22 )

قومى را نيابى كه به خدا و روز بازپسين ايمان داشته باشند [و] كسانى را كه با خدا و رسولش مخالفت كرده‏اند را دوست بدارند هر چند پدرانشان يا پسرانشان يا برادرانشان يا عشيره آنان باشند در دل اينهاست كه [خدا] ايمان را نوشته و آنها را با روحى از جانب خود تاييد كرده است و آنان را به بهشتهايى كه از زير [درختان] آن جويهايى روان است در مى‏آورد هميشه در آنجا ماندگارند خدا از ايشان خشنود و آنها از او خشنودند اينانند حزب خدا آرى حزب خداست كه رستگارانند
لذا الله تعالی به کسانی که با شیعه  و یهود ونصاری دشمنی می کنند و نفرت آنها را در دل جای می دهند را پنج تحفه عطا می کنند .
1 الله تعالی آنها را با نور ایمان مدد و نصرت می کند . یعنی الله تعالی مومنین صادقین ( کسانی که با دشمنان الله تعالی و اسلام نفرت می کنند  ) توسط لشکر جبرئیل با همان هزار فرشته ای که در جنگ بدر شریک بودند را نصرت می کنند  این وعده الله تعالی است و مجاهدین وکسانی که بر علیه این دشمنان الهی جهاد می کنند مطمئن باشند که پیروزی با آنهاست اگر چه دشمن زبون تا دندان مسلّح باشد .
2 الله تعالی ایمان را در دل مجاهدین محکم می کند و نور ایمان را در دل آنان روشن می کند و همچنان که ایمان را در دل اصحاب کهف محکم نمود و ایمان را با قلب آنان ربط داد همان وعده برای مومنینی است که در مقابل دشمنان الله تعالی و اسلام یعنی یهود ونصاری و روافض  مقابله می کنند هم همان وعده را داده است
3 الله تعالی از مجاهدین راضی می شود وبا عطای انعامات و درجات جنت آنها را هم راضی می کند . همان طوری که الله تعالی از اصحاب پیامبر صلی الله علیه وسلم راضی شد ورضایت خود را در دنیا اعلام نمود و این تحفه بخاطر همین بود که آنها با دشمنان الله تعالی سخت بودند و الله تعالی در مورد آنها می فرماید : أَشِدّآءُ عَلَی الکُفَّارِ وَ رُحَمآءُ بَینَهُم . و اصحاب پیامبر در مقابل دشمنان الله تعالی آنقدر سخت بودن که حضرت علی یکی از نزدیکترین اقوامش را در جنگ بدر به هلاکت رسانیده و گردنش را جدا نمود و حضرت عمر دایی خود هشام بن ابی العاص را قتل کرد و ابو عبیده بن جرّاح پدرش را گردن زد و حضرت ابوبکر صدیق به صورت پدرش سیلی محکمی نواخت . وبه خاطر همین عقیده ولآء وبرآء بود که اصحاب پیامبر صلی الله علیه وسلم این رضایت الله تعالی را در دنیا حاصل نمودند و امروز هم الله تعالی برای مجاهدینی که در مقابل یهود ونصاری و شیعه ی ملعون سخت باشند هم همین وعده را عطا می نماید .
4 اینها در لشکر الله تعالی داخل می شوند : بله کسانی که در دل آنها نسبت به دشمنان الله و مسلمین  نفرت وجود دارد و با یهود ونصاری و شیعه جهاد می کنند لشکریان الله تعالی هستند والله تعالی در قرآن از آنها به نام جندالله و حزب الله یاد می کند و الحمدلله امروز لشکر جندالله بلوچستان جزو لشکریان الله تعالی است چون با بزرگترین دشمنان اسلام و مسلمین مبارزه و جهاد می کند امروزه زیاد هستند کسانی که برای خود احزاب درست می کنند و جیب مردم را خالی می کنند حزب اصلاح طلبان ، حزب راست گرایان ، حزب چپ گرایان ، حزب همبستگی ، حزب آزادی خواهان و........ ولی خوشا به حال کسانی که در لشکر الله تعالی داخل شده اند و از الله و اسلام و قرآن و ناموس رسالت دفاع می نمایند .
5 فلاح و رستگاری در دنیا وآخرت . این وعده الله تعالی است که کسانی را که با دشمنان الله تعالی  و در رأس همه آنان خامنه ای و سربازان بدنام امام زمان جهاد می کنند را در دنیا وآخرت رستگار می کند الله تعالی می فرماید کسانی که در راه من جهاد می کنند در هر صورت کامیاب هستند یا من آنها را پیروز می کنم و با مال و غنیمت به خانه شان باز می گردانم . که این هم پیروزی است ویا آنها را به درجه عظیم شهادت نائل می گردانم که این بزرگترین پیروزی است و در هر حال مبارزان و مجاهدان الله تعالی وبندگان وفادار الله تعالی همیشه پیروز هستند ودشمنان الله تعالی و اسلام همیشه ناکام وبدنام می مانند واین قانون الله تعالی است اگر از پیشینیان عبرت نگرفتیم بزودی از تکرار تاریخ این درس را عملاً خواهیم دید . 
وبلاگ همت

هیچ نظری موجود نیست: