۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

پیام تبریک رهبر جنبش مقاومت جندالله حاج محمدظاهر بلوچ به مناسبت عید سعید قربان

 

عید سعید قربان را به همه ی مردم مسلمان جهان بالخصوص به ملت ستمدیده و تحت ظلم رژیم آخوندی ، مردم بلوچ و اهلسنت تبریک و تهنیت عرض میکنم.

ایثار عظیم حضرت ابراهیم و مبارزه با نفس و شیطان ، نماد این حقیقت حکمت آمیز است که پیمودن راه تعالی و پیشرفت و عروج، بدون گذشت و ایثار و مبارزه امکان پذیر نیست ، از مردم بلوچ و اهلسنت میخواهم که بر خلاف رژیم آخوندی قیام و مبارزه کنند و از ایثار و خودگذشتگی کار بگیرند و در مقابل سختیها و مشکلات صبر و تحمل کنند.

بیایید با همدیگر به مناسبت این عید بزرگ عهد و پیمان بندیم که برای آزادی سرزمین مان از دست متجاوزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و با الفت و دوستی به جهاد و قیام علیه رژیم ادامه دهیم.

ایجاد شکاف میان ملت بلوچ ، فاصله انداختن میان مردم وعلمای کرام و ایجاد سوءظن در بین ریش سفیدان و سران قبائل از ترفندهای دشمن است ، همه باید مراقب این حرکات دشمنان ملت بلوچ و اهلسنت باشند.

تفرقه افکنی و ایجاد فاصله بین مردم و مبارزین محور اصلی سیاست رژیم آخوندی است اگر ملت بلوچ در کنار مبارزین هم متحد و یکپارچه باشند یقینا رژیم شکست خواهند خورد.

بر ملت بلوچ ظلم و تعددی فراوانی بالخصوص در ماههای اخیر روی داده است و جوانان بسیاری را اعدام و به شهادت رسانیده اند ، به ملت بلوچ قول میدهیم که این جنایتهای رژیم بی پاسخ نخواهند ماند و به زودی برادران شما انتقام سختی از مزدوران رژیم خواهند گرفت .

همچنین به مزدوران رژیم و کسانی که به نحوی با رژیم همکاری میکنند هشدار میدهم که از این کار خود بازآیند و یا بلوچستان را ترک کنند ، وگرنه خود را برای موت آماده کنند.

به امید آن روزی که تمامی ملت بلوچ روز عید را درسرزمین خود با امنیت و خود کفایی عیدی کنند.

حاج محمد ظاهر بلوچ

بلوچستان سرزمین غیرت حماسه وایمان

۱ نظر:

نظر محمد بلوچ گفت...

خیرالمبارک عید شما هم مبارک من هم عید قربان را به شما و خانواده محترمتان و به همه دوستان تبریک میگویم امیدوارم که موفق وکامیاب باشید
انشالله عيد ماروزي است كه در سرزمينمان اثري از ظلم وجور نباشد،
عيد ماروزي است كه اشغالگران فاشيست را از سرزمينمان بيرون كنيم و بلوچستاني آزاد آباد ومستقل داشته باشيم،و به اميد خدا آن روز نزديك است كه در زير پرچم اسلامي بلوچستان عيد بگيريم.

اهوران نيوز