۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

کرکسهای گرسنه بر روی لاشه بی جان اهل سنت! (طنز)

 
علیرضا جمکرانی ـ رشت - ویژۀ سنی نیوز
 
 
خود را "آیت الله" هم می‌نامند!
البته عجب آیات و نشانیهایی هستند بر وجود خداوند متعال!
و حقا که چنینند؟! صد البته که این حقیقت را نیازی به گواهی چون من نیست!
سنی نیوز: در کشوری چون ایران، با وجود این هم آخوند و معمم و آیات و مجتهد واخیرا هم که شیری در بیشه پیدا شده و ادعای سرداری رمه می‌کند، و خود را نائب امام زمان و سخنگوی پروردگار یکتا ویا به اصطلاح روز حوزه "ولی فقیه مطلق" می‌نامد.. با وجود اینها هم هنوز آثاری از توحید و یکتاپرستی و اهل سنت و برادران شیعه‌ای که از زیر چتر صفویت فرار کرده‌اند، مشاهده می‌شود!
 آیا اینها همه دلیلی و برهانی واضح بر وجود خداوند نیست که خود چرخ توحید و حقیقت را با وجود این‌همه افراد سودجو و مذهب فروش می‌چرخاند؟
اگر هست پس واقعا اینها نشانیها و آیات خدا و به سوژه روز حوزه "آیت الله" هستند!
خروس جنگی مراجع سخن امروز نیست!
از روزی که مرجعیت در دنیا زائیده شده، و از روزی که باج گیری از شیعیان نگونبخت به اسم "خمس" و مذهب بوده، جیب برها نیز سر درآمد با هم کنار نیامده‌اند، و این به اصطلاح روز بازار حوزه یعنی؛ اختلافات مراجعمراجع قم هرگز عالیجناب حضرت شاه علی خامنه‌ای ـ دامت افاضاته!
ـ را بعنوان مرجع و رقیب بازار قبول نداشتند، گرچه ایشان از روز اول به همه اطمینان خاطر دادند که تنها سکان سیاست را بدست خواهند گرفت و کاری با حق الزحمه‌ای که آنها از راه مذهب فروشی برای خود وضع کرده‌اند نداردباز هم آنها اعتماد نکرده موی دماغ حضرت عالیجناب شدند، و ایراد گرفتند که ایشان مجتهد نیستند!
خلاصه اینکه با فشارهای سپاه واطلاعات !
ـ یا بعبارت دیگر با قلدری !
ـ ایشان شدند مرجع، و با تمام مخالفتها و نارضایتیهای مراجع قم ایشان بعنوان مرجع زور زورکی در تهران لنگر انداختند!
بعد از انتخابات جنجالی و درگیریهای گسترده و نارضایتهای مراجع و بر ملا شدن زور و تزویر و دروغهای نظام، عالیجناب دو پایش را در یک کفش گذاشت که من واحمدی نژاد باشیم دیگران خال و خسی بیش نیستند!
مراجع شیعه هر چه داد و فریاد کردند جز زندان و باتوم و خفه‌شو هیچ نصیب مبارکشان نشد!
عالیجناب شاه علی خامنه‌ای
ـ دامت افاضاته!
ـ چون دیدند در بازار مذهب فروشان کم آورده‌اند آهنگ شهر "قم" و دست بگریبان امام زمان شدن زدند.
 آمدند ولی هیچ خوش و باشی منتظرشان نبود، مراجع بزرگ شیعه چون آیت الله وحید خراسانی حتی قدم رنجه نفرمودند تک پایی خدمت عالیجناب علی شاه برسند!
حجت المذهب (!) عبد الحسین خسروپناه که شاه او را بعنوان مدیر نهاد تجسسی خود در دانشگاهها تعیین نموده، با کمال وقاحت اعلان داشت که آیت الله خراسانی بخاطر اینکه سنیها در کشور میدان گرفته‌اند.
از رهبر گله مند است. و نخواسته دیدارشان را توتیای چشمان کم‌سویش کند! و ظاهرا نمی‌خواهد با ایشان آشتی کند مگر روی لاشه‌های در خون غلطیده سنیها!
اما اگر حرفش درست باشد به آیت الله خراسانی باید رسانید که قهر بودن ایشان بی‌جاست! و باید با شاه علی صفوی آشتی کند!
         دوستی را دوست، معنی می دهد   قهر هم با دوست، معنی می ده
دهیچ کس با دشمن خود، قهر نیست   قهری او هم نشان دوستی است
البته بنده حرفهای این دلغک شاه را اساسا باور ندارم. به گمانم اینها از باب دروغهای مطابق میل شاه است. چه او دلغک شاه است نه شاعر باذنجان!
چرا که:
ـ دانشمندان سنیها را سربریده تکه تکه کردند و در کوچه بازار انداختند! برو حال و روز شهیدانی چون ناصر سبحانی، احمد مفتی زاده، شیخ ضیاییها و صیادها وخوافیها و دهواریها و دهها تن دیگر را بخوان!
ـ علمای دیگرشان یا در خانه‌هایشان نظربندند، و یا حتی اجازه رفتن به حج و عمره را ندارند!
ـ اخیرا از نماز خواندنشان در خانه‌های خودشان در طهران نیز جلوگیری شده، مسجد که خانه خدا باشد در تهران برایشان از پیش حرام بود!
ـ جوانانشان که از پیش بیکار بودند، به برکت شاه جدید راه و رسم ایشان را گرفته معتاد شده‌اند!
ـ از درس و تعلیم که از روز شاه سابق محروم بودند!
ـ نه رسانه‌ای نه کتابی نه مجله‌ای نه روزنامه‌‌ای و نه میدانی برای نفس کشیدن!خلاصه اینکه در حقیقت جسد اهل سنت در این ولایت بکلی فلج شده نفس نفسمی‌زند!
گمانم قهر بودن مراجع ـ بنا به گفته دلغک پادشاه ـ کاملا بی اساس است، و وقت آن رسیده که کرکسهای گرسنه بر روی لاشه بی‌جان اهل سنت آشتی کنند!
گرتورا ازابلهی کردم رها، برمن ببخش بر سرپیمان نه بر مهرووفا ،برمن ببخش
راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش

هیچ نظری موجود نیست: