۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

در سرزمین بلوچستان هیچ کارمند حکومتی و آخوندی بیگناه نیست بلکه همه جنایتکارند که رژیم برای از بین بردن مردم بلوچ این جنایتکاران را استخدام نموده است

 
رژیم آخوندی به سفارش زابلی های افراطی به سرکردگی شهریاری جنایتکار در ماه گذشته 136 تن از جوانان بلوچ را به جرم سنی بودن و بلوچ بودن اعدام کرده است، و برای سرپوشیده نهادن این جنایت ننگین نامی از اعدام شدگان نبرده است تا جنایتشان مخفی بماند.
اما رژیم نمی تواند آه و ناله ی مادران بلوچ را خاموش کند ، مادران بلوچ در سوگ فرزندان شان داغدارند و از مبارزین خواسته اند که هر چه زودتر انتقام فرزندانشان را از جنایتکاران بگیرند .
رژیم آخوندی بداند که در کوهستانهای بلوچستان جوانانی هستند که اگر ظلم و تعددی بر این ملت مظلوم روی دهد ، از کوهستانهای با طرح عملیاتی آتشین برای هلاک کردن مزدوران رژیم حمله ور میشوند.
و انتقام این جوانان بیگناه را از این جنایتکاران خواهند گرفت.
در بلوچستان از ادارات دولتی گرفته تا دانشگاه و شهرداری ها همه مزدورن رژیم هستند که به نحوی برای سرکوب کردن ملت بلوچ با رژیم آخوندی همکاری میکنند.
در سرزمین بلوچستان هیچ کارمند حکومتی و آخوندی بیگناه نیست بلکه همه جنایتکارند که رژیم برای از بین بردن مردم بلوچ و اهل سنت این جنایتکاران را استخدام نموده است .
یک شهروند بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: