۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

بار دیگر ولایت فقیه به ریش رحمانوف خندید!..

 
بیش از 100 دانشجوی تاجیک که در دانشکده دارالعلوم زاهدان مشغول به تحصیل بودند بنا به یک فرمان ریاست جمهوری با پرواز مخصوصی توسط شرکت هواپیمایی آسمان ایران به تاجیکستان بازگردانده شدند.
سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز از تاجیکستان بعد از ظهر دوشنبه گذشته (22 نوامبر 2010 - 1آذر 1389) هواپیمای حامل دانشجویان تاجیکی که از ایران بازگردانده شدند در پایتخت این کشور به زمین نشست.
بیش از 100 دانشجوی تاجیک که در دانشکده دارالعلوم زاهدان مشغول به تحصیل بودند بنا به یک فرمان ریاست جمهوری با پرواز مخصوصی توسط شرکت هواپیمایی آسمان ایران به تاجیکستان بازگردانده شدند.
سرشماریهای رسمی حکومت ادعا دارد تعداد 1432 دانشجوی تاجیک در دانشگاههای علوم اسلامی خارج از کشور مشغول به تحصیل می‌باشند.
در روزهای پایانی ماه اوت گذشته آقای رحمانوف رئیس جمهور این کشور دانشجویانی که برای تعلیم دین خود به دانشگاههای اسلامی رفته‌اند را به تندروی و افراط متهم کرده، از خانواده‌های آنها خواست فرزندانشان را به کشور باز گردانند.
پس از این سخنرانی آقای رحمانوف مقامات رسمی این کشور تعداد بسیار زیادی از دانشجویان تاجیک را از کشورهایی چون پاکستان، مصر، یمن، و عربستان سعودی به این کشور بازگرداندند.
از دهه نود بدینسو که فتنه‌افروزان شیعه طی یک برنامه دقیق با استفاده از ثروت نفتی که از خون ملت ایران می‌مکند بسیاری از نوجوانان تاجیک را به شهرهای قم و مشهد و گرگان برده، در مراکز خاصی که بدین منظور مجهز شده است شستشوی مغزی داده، بر افکار و اندیشه‌های پوچ و بی‌اساس و حاقدانه و کینه‌توزانه صفویت تربیت می‌کنند.
برخی از دانشجویان زیرکی که پیش از اعزام به ایران مطالعاتی در زمینه دین داشته‌اند، با درک چهره واقعی صفویت و حقیقت نیرنگ آنها از این مراکز شیعه‌سازی فرار کرده به دارالعلوم زاهدان که از نظر مذهبی با ملت تاجیک همخوانی دارد پناه برده اند.
حکومت ایران بارها سعی کرده با دسیسه‌های مختلف منجمله به گروگان گرفتن مولانا احمد نارویی مدیر دارالعلوم و فشارهای گوناگون بر شیخ الإسلام عبدالحمید آنها را مجبور به طرد این دانشجویان از مدارس دینی اهل سنت کنند. ولی با پافشاری و جوانمردی اهل سنت ایران این فشارهای حاقدانه نظام دیکتاتوری ولایت فقیه بی نتیجه ماند.
اخیرا نظام صفویت موفق شده با استفاده از مهره‌هایی که در اطراف رئیس جمهور تاجیکستان اجیر کرده، او را قانع به مجبور ساختن دانشجویان برای بازگشت به کشور کند. شایان ذکر است حتی هزینه بازگشت این دانش آموزان فقیر مدتها پیش از خانواده‌های تنگ دست آنها گرفته شده است!
این حرکت ناشایست و ابلهانه نظام دیکتاتوری رحمانوف در حالی صورت می‌گیرد که صدها نوجوان تاجیک در حوزه‌های صفویت گرگان و قم و مشهد با امنیت کامل مشغول به بارگیری افکار و اندیشه‌های تندروانه و حاقدانه و تکفیری تشیع صفوی هستند. و خود را آماده می‌کنند تا آتش فتنه و فسادی مشابه آنچه در عراق و افغانستان شاهد آنیم را در تاجیکستان بیفروزند.
برخی از تحلیلگران سیاسی بر این اعتقادند که ایران سعی دارد با منفجر کردن وضع امنیتی و برافروختن آتش فتنه مذهبی در تاجیکستان این کشور را نیز به صحنه نبرد افغانستان بکشاند. تا بدینصورت گلیم از زیر پای کسانی که در پی استقرار و برقراری صلح و امنیت در افغانستان هستند بیرون کشیده، نیروهای خارجی را با یک چالش جدید در منطقه مواجه سازد. و بدینصورت با مکیدن خون تاجیکها و ویرانی این کشور ضرب الأجل آمریکا برای حمله به ایران را به تعویق اندازد!
حکومت تاجیکستان و اعلام جنگ با خدا!..
سایه ابوالهول در تاجیکستان!

هیچ نظری موجود نیست: