۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

در عملیات قلعه گز 53 تانک اشغالگران از بین رفته است


تمکین: به گزارش وب سایت رسمی امارت اسلامی افغانستان، قاری یوسف احمدی یکی از سخنگوهای رسمی امارت اسلامی اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی از یک ماه قبل تا به امروز عملیات وسیعی را در منطقه " قلعه گز " شهرستان گریشک این استان به راه انداخته بودند که دیروز ظهر این عملیات اشغالگران به پایان رسیده است.
طبق گزارشهای موثق در طول یک ماه گذشته در این عملیات 53 تانک و زره پوش اشغالگران بر اثر انفجارات مین و عملیات مسلحانه ی مجاهدین امارت اسلامی منهدم گشته اند. البته بیشتر تانک های مخروبه تا حال در منطقه افتاده است و همچنین امارت اسلامی اعلام کرده است که خبرنگاران و روزنامه نویسان آزاد می توانند برای کسب معلومات بیشتر با اخذ اجازه از مسئولین جهادی امارت اسلامی به منطقه رفته و صحنه های تانک های تخریب شده ی دشمن اشغالگر را نظاره کرده وبه رسانه های مربوطه گذارش دهند.


مسئولین جهادی منطقه می گویند علاوه بر تلفات مالی مذکور بیش از 500 سرباز اشغالگر ناتو در این عملیات کشته و زخمی شده اند که تعدادی از اعضای اشغالگران مقتول تا به حال در منطقه افتاده است.


قابل یادآوریست که در طی این عملیات 13 تن از مجاهدین امارت اسلامی نیز به مقام شهادت نایل آمده و 17 تن دیگر مجروح گردیده اند.

هیچ نظری موجود نیست: